aug
19

megint

Címkék: borderline | Szerző: Zsuuu | 1:43 am

valami ki akar jönni belőlem szavak, gondolatok meg minden szar ami nyom de valahogy mégsem tudok megfogalmazni semmit. nincs új a nap alatt paff. kerestem valami borderline izét a neten mert olyan egyedül vagyok ezzel a szarral de aztán rájöttem hogy nem vagyok egyedül, sőt egy halom ember van akit ezzel címkéznek fel, de valahogy mégis nagyon különbözünk egymástól ami ugye normális mert hát minden ember egyedi megismételhetetlen csoda. bláá...

Iszonyat mennyire szánalmas hülyeségeket írkáltam ebbe a blogba, képes voltam visszaolvasgatni háát az élettől is elment a kedvem nem mintha előtte oly sok lett volna belőle de hát mégiscsak örülnöm kéne mert tulajdonképpen van minek. de erről most nem beszélek.

kibaszottul fáradt vagyok de itthon mindig rámjön a zabálás és a nemalvás. még nagyobb mennyiségű altató hatású gyógyszertől is képes vagyok ébren lenni. home sweet home...

holnap azt tervezem elmegyek valahova ahol a napon döglődhetek és néha víz is ér majd bár ilyen medencébe csak nem megyek bele a sebeim miatt...néhányszor hamutálnak néztem a combon ehh aki hülye, viselje.

de inkább alszom

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr931321118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuuu 2011.06.20. 23:38:16

Szegény én, most átölelném akkori önmagamat. Tényleg, ez nem vicc, a tudatlan szenvedés ismételgetése, de már képes vagyok kívülről nézve visszaolvasni.
süti beállítások módosítása