júl
13

nem lett belőlem Tündér

Címkék: tündérhegy | Szerző: Zsuuu | 3:38 pm

mindig elfelejtem ezt a blogot. már vagy három hete kijöttem Tündérhegyről, hirtelen döntés eredményeképpen, amihez nagyban hozzájárult hogy lesz munkám. De. Nem volt itt az ideje, de hát ez van, végülis semmi sem véletlen stb. minden nap eszembe jut a terasz ahol mindig cigiztünk, hiányzik is, de már nem fáj nagyon.

ma épp értelmetlennek találom az egész életet, de hát csinálom mert biztosan azért szültek ide hogy csináljam, bár én nem kértem, de késő már a hiszti. A diagnózisokat nem írom ide amit kaptam mert minek. én nem három darab kód vagyok...

írtam harmincakárhány verset bent, főleg terápiás versek, de sokaknak tetszenek, talán publikálok majd itt-ott egy-kettőt.. ja, az fontos, hogy a szocfóbiám a sok ember miatt akik bent voltak körülöttem állandóan, sokat javult, a kezem sem izgat már nagyon hogy néz ki. egyáltalán semmi nem izgat, nem tudom örüljek vagy ne, leginkább az foglalkoztat hogy találjak valamit ami leköt, inspirál. ilyet most nem tudok. párkapcsolatom nincs ami éltetne - bár nem is szeretnék, nem vagyok elég normális - úgyhogy unom magam és szomorú vagyok. néha beveszek egy pár mg rivotrilt, az jo egy pár óra erejéig, aztan sok alvás. ja igen bent kaptam ám antipszichotikumot, de minek??? aztán szedtem aztán már nem, a rivotrilt is önkényesen összevissza szedtem, és mióta kijöttem nem szedek gyógyszert, eltekintve két alkalomtól, de rendszeresen sohasem fogom szedni.

csak egyedül vagyok. aú.

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr961243842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Louis1114 2011.12.26. 14:47:13

Teljesen új vagyok ezen a weblapon.Sok kérdésem lenne, főleg azokhoz akik voltak már itt, vagy épp bennt vannak.

Csak néhány : 10 éve szedek többek közt 2 mg-os Rivotrilt ,elég sokat., sajnos függő lettem. 4x voltam az utobbí 6 évben a Balassa utcai Pszichiátriai Klinikán 4x1 hónapot gyógyszerelvonáson és a szorongások csökkentése céljából Szintén hasonló osztályon.

Mennyiben más ez, mint Unoka Zsolt osztálya, hány hónap a kezelés, hányan vannak 1 szobában.Mennyire "nehéz esetek" vannak itt, hányan vannak egy foglalkozáson, milyenek az orvosok, ápolónők, mennyire empatikusak, gyógyszercentrikus e, vagy alternatív segítséget adnak? Egyszóval mindent szeretnék tudni, mielött jelentkeznék. társalgó, büfé, internet van e, ki lehet e jönni sétálni, milyenek a körülmények?

Ha tudtok segítsetek. Várom a válaszotokat, tapasztalataitokat. Köszönöm
süti beállítások módosítása