jún
1

tündérhegy II

Címkék: borderline tündérhegy | Szerző: Zsuuu | 12:24 pm

Jó döntés volt, hogy befeküdtem. ennyit tudok irni most erről. fájdalmas és nehéz. inkább szar az egész. így visszagondolva. elvesztegetett idő. csak még több elviselhetetlen szennyest teregettem ki a felszínre.

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr411156669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Louis1114 2011.12.26. 14:47:59

Teljesen új vagyok ezen a weblapon.Sok kérdésem lenne, főleg azokhoz akik voltak már itt, vagy épp bennt vannak.

Csak néhány : 10 éve szedek többek közt 2 mg-os Rivotrilt ,elég sokat., sajnos függő lettem. 4x voltam az utobbí 6 évben a Balassa utcai Pszichiátriai Klinikán 4x1 hónapot gyógyszerelvonáson és a szorongások csökkentése céljából Szintén hasonló osztályon.

Mennyiben más ez, mint Unoka Zsolt osztálya, hány hónap a kezelés, hányan vannak 1 szobában.Mennyire "nehéz esetek" vannak itt, hányan vannak egy foglalkozáson, milyenek az orvosok, ápolónők, mennyire empatikusak, gyógyszercentrikus e, vagy alternatív segítséget adnak? Egyszóval mindent szeretnék tudni, mielött jelentkeznék. társalgó, büfé, internet van e, ki lehet e jönni sétálni, milyenek a körülmények?

Ha tudtok segítsetek. Várom a válaszotokat, tapasztalataitokat. Köszönöm
süti beállítások módosítása