júl
17

egyedül x

Címkék: borderline | Szerző: Zsuuu | 10:13 pm

holnap költözöm egyedül fogok lakni, szerencsém volt mert nem túl drága és jó. nem lesz netem ugyan mert rossz a gépem, nem kapcsol be. nem tudom mit fogok csinálni mert el vagyok így zárva a külvilágtól. ötletem sincs mit kezdjek magammal egyedül. ha rá gondolok jól berugnék. de az még rosszabb egyedül. árvának és kiszolgáltatottnak érzem magam. és nem tudom el sem képzelni hogy hogyan illek bele ebbe a világba. és hogy milyen vagyok, ki vagyok, mit kellene tennem, nem értem az egészet. még mindig még mindig sohasem

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr121252283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása