júl
13

Vers I.

Címkék: versek | Szerző: Zsuuu | 3:43 pm

Dühöngés

 

Szétcseszett az élet

Hulló csillagok égnek

Düh és méreg

A fák nekem az égig érnek

 

Tajtékzó patakok elérnek

A lábam nyaldossa a hideg

víz, de nem tiszta

benne iszap és féreg

 

Belepnek és megesznek

Rohadó testemmel a kukacok

Holtukig elélnek

Reggelinek és ebédnek

Rohadjon meg ami éltet.

 

Csak egy könnycseppet kérek

Érzések merre léptek?

Engem kikerültök

De miért pont csak én merülök?

 

Nincs fájdalom, sem öröm

Csak űr, de én eltöröm

Lankadtan, tövisekkel

Mint piros vázában felejtett fekete rózsa

felmegyek a Holdra

és onnan ugrom egy mély tóba

 

Mely csontvázakkal teli

én is csonttá válok

lelkem elszáll és bolyong

míg rám nem találtok

de az már csak a halálom

Ajánlom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr421243854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása