már
28

Újabb önkínzásaim egyike hogy nem tudok aludni. Ez ma négy órát jelentett, reggel 3-tól hétig, és délután képtelen voltam pótolni. Nem ettem csak nagyon keveset, fájnak a tagjaim, ráz a hideg, nem tudok uralkodni, irányítani ki vagyok én és miért létezem még. Ha élne a világon valaki aki értene mindent és ezt elhitetné velem, nem akarnék már meghalni. Tegnap kiálltam ugyan az erkélyre, de csak azért hogy megnézzem megfelelő e az idő az öngyilkosságra. Nos hideg volt hehe, a másik hogy nem tudnék ugrani, túl sok az idő gondolkodni előtte. Csak hús és bőr és undorító dolgok kilóra, ez az emberi test, a lélek meg csak belefullad ebbe, mert neki nagyon büdös és szürke és levegőtlen odabent. Érzem a nyúzott bőrszagot, mivel nemrég feltettem a gépre a kezemről készül fotókat, amiket a kórházban csináltam. Érzem, hogy kiabálok ellene, a szag ellen, nemrég a tapéta megint megelevenedett és be akart húzni. Esküszöm azt akarta, hogy kattanjak bele mindenbe, és hagyjam hogy teljesen eluraljon. Ugyanazokat a szavakat írom minden bejegyzésbe, ez nem tudom észrevehető e, csak más a sorrend talán.

Tehát voltak a hegeim a bal karom belső felében a csuklómtól a könyökömig, egymással párhuzamosan, egymáson, és el akartam tüntetni őket. A harmadik plasztikai sebész azt ajánlotta, hogy lehúzza a felső bőrréteget, és meglátjuk mi lesz, mivel ha túl mélyen vágtam akkor újra kell húzni még egy réteg bőrt és így tovább. Nem tudtunk megegyezni abban, hogy vajon elértem e az alsó bőrrétegig, de a legjobb az egészben, hogy ingyen volt, mivel a doki kéretett velem egy igazolást a pszichoterapeutámtól, hogy a hegek ellehetetlenítik az életem és mivel szorgosan járok terápiálni nem fogok többet ilyesmit csinálni. De ha az egész karomat keresztül-kasul körbevagdaltam volna, akkor nem tudom hogyan tüntettem volna el, vagyis de, mert bőrátültetésről is szó volt, ha nem sikerülne a nyúzás. De az elég rémes és bonyolult és csúnya, és nem garantált.

Tegnap megpróbáltam segítséget kérni, a tesómtól, éreztem hogy fel akar törni valami szenny belőlem, de hirtelen mielőtt még kigördült volna egy könnycsepp - oh mily megható - elnevettem magam a sztaki szótáron. Háát, az tényleg vicces, írjátok be azt a szót, hogy crap angolul. Ja, és a kiejtés legyen a szócikkben, rá kell nyomni a kis hangszóróra, és kiejti a magyar szavakat is.

Nagyon nagyot csalódtam megint az egész életemben, és tudom hogy mások is, ez az igazság és nem látom a kiút értelmét és nem érti senki. Megint rámtelepedett ez a szörnyeteg, még mindig nyúz, használ, éget.

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr861031886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása