ápr
3

napucca

Címkék: depresszió borderline | Szerző: Zsuuu | 12:05 pm

www.nap-kor.hu/ujhonlap/cimlap.html

na, most szívből szeretném, ha lenne erőm elmenni ide, vagy egyáltalán, bár ez nem ma lesz, ha megtörténik valaha, mert elég sok körülménynek teljesülnie kellene, amire hát képtelen vagyok.. szóval a paranoiám elhatalmasodni látszik, tehát társaságban nem is tudok meglenni, mert az egész erről szól, mármint a parám, de hát társaság nélkül meg kersek valakit akire tapadni lehet, de ha ő ezt nem viseli el, akkor elhagy, én meg kinyírom magam, viszont ha ő is kész van, akkor meg ő is rámtapad, és azt meg én nem viselem el, és elmenekülök. tehát hogy lehet ezt kibírni??????????????????????????????????

és nem, attól hogy ezt elmondom, nem viselkedem másként. mert nem én irányítok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! és nem, nem szeretem ezt, nem öröm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr911043698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása