dec
5

Nincs cím

Címkék: borderline | Szerző: Zsuuu | 4:54 pm

Na jó, na jó, rászántam magam. Pedig nem kérték, csak egy komment kell ehhez??? Hogy valaki hozzámszóljon???? Milyen egy szánalom vagyok én.

Uramatyám, az van felülre írva, hogy "Drága fenyőillatú blogger..." Valami reklám izé, felhívás, rémes. most láttam meg, bár ne láttam volna. Még a gondolat is frusztráló. Nem is volt minden karácsony jó. Részeg volt, megváltozott sokszor épp karácsonykor. Folyton a pénzt emlegette, hogy nincs. Wiszkire volt. Borra, pálinkára is volt. Hogy keressünk magunknak pénzt, ő már nem tud. Akkor ne tudjál, de nekem ne mondd meg mit csináljak mindig jóóóóó??? Bábunak tekintett. Használt. Remélem a testemet nem. Az rémesen undorító lenne. Ez jön a fantiáziámba bele. Valaki használt, valóban vagy csak a képzeletem hülyít meg? Képzeletemben: "valaki verjen agyon és erőszakoljon meg." Ez normális dolog???? Menthető vagyok éé, nem tudom.

Csak játszok, játszok, játszok. Hisztéria?? az is van. Borderline?? az is van. De mit jelent ez, a francosfene se tudja. Tegnap minden nagyon fura volt. Kiálltam a tornácra cigizni. Bár nem dohányzom. Itt sosincs igazi sötét, csak olyan kéksötét. Olyan volt, mintha álmodtam volna. Minden nagyon valószerűtlen volt és más. Mikor lesz vége.

Inkább meghúzódom a dió kis sarkában és nem szólok Semmit. Legyen vége.

Ennyiszer leírni ugyanazt a faszságot, istenem....nem is lehet érteni én csak azért értem mert át is éltem amiről szövegelek de egyébként egy nagy halom rizsa az egész tartalom nélkül. haj.

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr84806167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása