aug
19

:)

Címkék: borderline | Szerző: Zsuuu | 9:24 pm

hogy ilyen hepi bejegyzés is legyen. ez a hangulatomról és a kedélyállapotomról szól. mert hogy ma az égvilagon semmit nem csináltam az elég borzasztóan hangzik. de egész nap nagyon jó kedvem volt hát ennek egy személy az oka aki nagyon fontos lett nekem és mit írjak róla. gondolkodom, hogy a borderségem mikor teszi tönkre, de ilyet nem szabad gondolni ugye, mindig van remény meg kell adni az esélyt. na hát megadom. pedig hétvégére elmenekültem tőle sok para miatt meg más dolog miatt is valahogy úgy éreztem sok nekem ez most. de így pár nap után nagyon hiányzik és próbálok józan maradni, hogy valóban ő hiányzik e és nem csak menekülök valakibe, de nem, őt hiányolom, ahogyan beszél, amit beszél ahogyan néz közben és az egészet..annyira különleges hogy már-már ijesztő és mégis valahogy behúz. teljesen magához. és hát miért ne hagyjam. nem félhetek állandóan attól hogy most akkor mi lesz holnap vagy jövőhéten vagy jövőre. semmi nem lesz, az lesz ami, most úgysem tudom, inkább próbálom magam jól érezni és kinyílni mert ezzel problémáim vannak meg ha valami bajom van azt elmondani, mert nekem még ez is nehéz.

még annyit tudok elmondani, hogy az összes üzenet amit ír meglep és mosolygok tőle és szeretném neki elmondani hogy milyen különleges nekem és hogy soha az életben nem akarom semmivel megbántani és elrontani semmit csak azt kívánom hogy mindig legyen boldog és ha úgy lesz akkor velem. ja és úgy érzem magam mint egy szerelmes tinédzser, most gondolkodom hogy azért e mert jóval fiatalabb nálam de fogalmam sincs hogy miért. vele ez ilyen...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr461324251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuuu 2011.06.20. 23:35:43

Egy totális belevetítést lehet itt olvasni, olyasvalakibe aki jött, problémás volt, én meg magányos. Tényleg éreztem ezeket, de hogy miért...nem egészen őróla szóltak az érzéseim. Azért írom ide, hogy tiszta legyen magamnak is még ha csak így utólag. :-)
süti beállítások módosítása