júl
14

Tartalom

Címkék: borderline | Szerző: Zsuuu | 10:27 am

Konstatáltam magamban, hogy írogatok itt ebbe a blogba, de tartalom nem sok van csak nyafi, ugyanaz amit már írtam pár hónapja, olyan vagyok mint a kutya aki a farkát kergeti. a borderline-ságom az tombolt az utóbbi időben, most nyugszik, de előbukkan olykor. történtek olyan dolgok, hogy telenyomkodtam cigivel a lábam. elvágtam a combom amit össze kellett varrni. bevittek a toxikológiára mert gyógyszerre ittam. hát ilyenek is megvoltak. mostmár igazán nincs hiányérzetem. volt egy közösség aki elfogadott és páran szerettek és néhányukkal tartom a kapcsolatot. sírtam - azt hiszem - kilenc ember előtt és nem rohantam ki bár cikinek éreztem. nem tiltakoztam az antipszichotikum ellen, bár mikor kijöttem egyből abbahagytam mivel semmi értelme nem volt szedni csak mellékhatásai jelentkeztek. annyi cigit szívtam egy nap hogy megfájdult a torkom és lefogytam 48 kilóra, de ez még májusban történt azóta már 51 vagyok és keveset dohányzom. nagycsoporton majdnem megszólaltam egyszer, ha maradok biztos nem bírom ki szó nélkül. egyik éjjel ébren voltam egész reggelig hallgattam egy számot és sajnáltam magam és a másnap reggeli nagycsoportot is kibírtam, igaz remegve. összejöttem valakivel és bár kapcsolatunk tiszavirág életű volt, annál tanulságosabb számomra. hát ennyit a benti életről.

itt kint már csak önmagam akarok lenni. olyan amilyenné valójában fejlődnöm kellett volna. olyanná akit nem izgat mit gondolnak mások, nem akar folyamatosan megfelelni. itt egy nagyon jó idézet, eredetileg angol:

"Fontos, hogy megtanuld: nem szerethet téged mindenki. Lehetsz te a világ legfantasztikusabb szilvája, érett.., zamatos, kívánatosan édes és kínálhatod magad mindenkinek, de ne feledd: lesznek emberek akik nem szeretik a szilvát. Meg kell értened, hogy te vagy a világ legfantasztikusabb szilvája, és ha valaki akit kedvelsz nem szereti a szilvát, megvan rá a lehetőséged, hogy banán legyél. De tudd, ha azt választod, hogy banán leszel, csak középszerű banán leszel. De mindig lehetsz a legjobb szilva. Vedd észre, hogyha azt választod, hogy középszerű banán leszel, lesznek emberek akik nem szeretik a banánt. Töltheted életed további részét azzal, hogy igyekszel jobb banán lenni, ami lehetetlen hisz te szilva vagy, de megpróbálkozhatsz megint a legjobb szilva lenni."

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr681245394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása