már
29

hasonló

Címkék: jelen | Szerző: Zsuuu | 5:18 pm

Tegnap beszéltem valakivel, amitől jobb kedvem lett és rendesen eszem, báár ha egy áter tudná miket eszem, rámsütné, hogy orthorexiás vagyok. Google, aki nem tudja mi ez. De nem vagyok különben, mert minden csak úgy tűnik, mintha, de mégsem. És minden igaz ugyanakkor semmi sem az. Megint azt gondolom talán ért valaki, érti amiről hablatyolok és, ráadásul hasonlóan érez. De mivel mindenki más és nem lehetünk egy nagy boldog család, ezért ez is csak illúzió, de legalább egy reálisabb fajta. Ha van olyan hehe.

Van mibe menekülni a szörny elől, mivel megszállt egyébként egy monstrumnyi fekete árny, beköltözött és szennyezi a gondolataimat. De ma bezártam egy icipici helyre ezért fél.

Csak remélni tudom, hogy élnek hasonlóak, ezekkel a borzalmakkal nem lehetek egyedül, ez képtelenség.

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr61033338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borotvahab 2009.03.29. 21:05:47

Szia! A blogodat olvasva én is sokszor magamra ismerek. Ha írsz ide a blogra egy e-mail címet, vagy MSN, Skype azonosítót, akkor szívesen megosztom veled a gondolataimat, megoldási ötleteimet, stb... Nem vagyok semmiféle szakember, csak egy "sorstárs".
Üdv, Borotvahab

Zsuuu 2009.03.30. 12:06:41

bocs, nem tudok mit mondani
süti beállítások módosítása