már
27

nincs

Címkék: depresszió borderline | Szerző: Zsuuu | 1:24 am

Most nagyon nagyon meg akarok halni. Annyira jelentéktelen vagyok, érzem én, nem lehet figyelmet kierőszakolni meg semmit sem, ötéves szintem semmi sem lehetséges. Én csak nem illek bele semmibe, elfelejtett vagyok, valahol elhagytak útközben egy másik világban. Nincsenek már érzéseim, talán lehet hogy fel kéne adnom, pedig olyan közel volt valami és most megint elúszott. egyedül akarok lenni, de belehalok a hiányba, össze akarom vagdosni magam, megsebezni, és inni akarok hogy érezzek és teletömni magamat valami agyingerelő szeméttel..

Meg is csinálom ezt, elmegyek, összekaparom magam annyira hogy elmenjek, de soha nem fogok sehová passzolni ezért... soha nem lesz semmi olyan mint szeretném. nem változik semmi.

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr911028367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LONCI 2009.11.07. 16:55:08

Én voltam már Tündérhegyen,ahol helyre rakták a gondolataimat.Hálával tartozom a terepeutáknak.De most megint mélyponton vagyok.állando szorongásaim vannak,amit már a legerösebb gyógyszer sem képes elmulasztani.Félek a jövötöl és minden új dologtol.Csak szedem a gyógyszereket és probálok talpra állni,de nem megy.Közeleg a legfélelmetesebb ünnep legalábbis számomra az,nincs család akivel eltölthetném,tudom ez senkit nem érdekel,de azért leirom ill.kiirom magamból.Talán újra sikerül befeküdnöm és segitenek rajtam ugy ahogy annak idején.

Zsuuu 2009.11.13. 21:37:02

a gyógyszerek nem segítenek. segíteni te tudsz magadon, ha úgy érzed tündérheggyel ha úgy érzed mással. kérj segítséget ne fordulj be, a karácsony az csak néhány nap amiről kitalálták hogy a szeretet ünnepe de senki sem szeret jobban senkit akkor sem soha, leginkább a pénzről szól. emiatt tényleg ne fordulj be. ha teljesen egyedül vagy inkább szólj írhatsz ide vagy valami én válaszolok
süti beállítások módosítása