jún
11

Életjel

Címkék: terápia gyógyulás | Szerző: Zsuuu | 9:46 pm

Kedves Látogatók!

A statisztikából látom, hogy van néhány idetévedő látogató naponta, ezért valami késztetést éreztem, hogy írjak nektek. Egyébként nem használom már a blogot, sem a mail címet, csak véletlenül beléptem az e-mailemre és láttam hogy márciusban írt valaki, kérdezett és sajnos csak most tudtam válaszolni neki, ezért is léptem fel ide.

Az ok amiért nem használom már a blogot, hogy nem érzem szükségét. Olyan világosan és gyorsan tisztul a kép magamról, a múltról és a jelenről, hogy nehezemre esik úgy írni a fejlődésemről, hogy érthető legyen annak is aki még benne van nyakig ahol én voltam amikor írtam ebbe a blogba.

A pszichológiai szemlélet kiegészült bennem némi spiritualitással ami teljesebb képet ad mindenről, a világról, magamról a feladatokról, az élet céljáról, a gondolatokról, érzésekről. Talán folytatom ezen a blogon vagy legalábbis időnként betérek ide.

Szép napot!

Zsu

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr482976209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása