júl
13

Vers II.

Címkék: versek | Szerző: Zsuuu | 3:45 pm

Üresen

 

Nem jöttél – üres vagyok

Nem írtál – üres vagyok

Nem bíztál – üres vagyok

Megbántottál – üresen hagytál

 

Nem öleltél – üres vagyok

Nem csókoltál – üres vagyok

Nem simogattál – üres vagyok

Fáj mit okoztál – üresen hagytál

 

Nem szerettél – üres vagyok

Nem ismertél – üres vagyok

Nem akartál – üres vagyok

Szívembe mélyen belemartál– üresen hagytál

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr211243860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása