már
30

újra

Címkék: borderline | Szerző: Zsuuu | 11:53 am

belémköltözött megint a gonosz. meg kell vernem, de csak üvölt a fülembe valami zene, hátha megsüketülök. miért van ez? :(((((((((((((((((((((

Üvöltök belül, kívül semmi, talán csak képzelem az egészet, de akkor eluralt teljesen a képzeletem. Bár lenne egy értelmes gondolatom, esküszöm, szeretném, de csak egy álom.

A hiányérzetem most az önpusztításra irányul, nem tudok aludni, próbáltam. Lehet hogy meg kellene tennem, és akkor elmúlna valahogy minden, ha akarom egyáltalán hogy elmúljon. Csak egy apró vágás, szúrás, valami ami megállítja ezt a lét nélküli létet.

Talán nem valami érdekes, vagy súlyos az állapotom, de a kurva életbe már, ha mégegyszer valaki mond rá valami kibaszott olyat, hogy jaaaa, én se sokat aludtam, jaaaaa, nekem is rossz, akkor felrobbantom.

De ez nem ÉN vagyok, csak ÉN létezem, csak és kizárólag, soha nem fogom látni, soha soha.

csak a gonosz, összefüggéstelen ez jön ez jön nyomul

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr741034882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása