sze
25

Reborn

Címkék: :) jelen | Szerző: Zsuuu | 10:52 pm

Eszembe jutott ez a blog arról, hogy le akartam írni néhány érzést-gondolatot, hogy holnap el tudjam mondani valakinek, de azt hiszem menni fog anélkül is, de közben úgy éreztem meg kellene néznem honnan indultam és hogyan hatnak rám a régi írások.

nagyon hasznos volt beleolvasni a blogba, sok érzés ismerős volt, de az egészet újszerűen kívülről látom. rövid helyzetjelentés rólam, tömören: NAGYSZERŰEN VAGYOK!

van egy dolog amit még elrejtek de már dolgozom az ügyön. kezdek önmagam lenni, azt megélni ami van bennem bármilyen helyzet is adódjon. van egy új kapcsolatom, amilyen még sohasem volt, egy fantasztikus emberrel, három hét alatt jobban kinyíltam neki, mint másnak évek alatt. Járok egyetemre, bár még csak kétszer voltam, és pánik kezd körüllengeni, mert iszonyatosan sokat kell tanulni, bepótolni és munka mellett igen nehéz.......

a borderline-ról...ne higyjétek el hogy bármilyen címke érdekes, de ha szükséges legyen, de semmi sem az aminek látszik és főleg, a jövőt senki sem tudja, pláne nem egy orvos..:-D.

az önsértésről...amikor ott álltam, kezemben éles dolgokkal vagy piával, cigivel, bármilyen pusztítóval, nem volt választás, mert ott sem voltam, csak a tudattalan mintát hagytam kiáramolni.

hálás vagyok, hogy lehetőségem van megtapasztalni a jót önmagában, és nagyon másképp látni mindent. és ez csak a kezdet...

ölelek mindenkit és arra bíztatok, hogy bízzon. van kiút mindenből.

itt még szeretnék emlékezni valakire, akinek nem volt kiút, vagyis ez is egyfajta kiút, de nem olyan amit én elképzeltem neki, bár eléggé rossz állapotban volt..ő meghalt egy hónapja és csak egyszer találkoztunk, de kifejező verseket írt és nagyon jól rajzolt. nyugodj békében Zsike.

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia.blog.hu/api/trackback/id/tr352323338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása